Post by lenmoldpincutu on Mar 9, 2022 21:39:56 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dandara: Trials of Fear Edition ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dandara: Trials of Fear Edition IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator penge ▞▞▞
▞▞▞ Dandara: Trials of Fear Edition 2022 version ▞▞▞
Fantastisk arbejde med spillet plus flere ting tilføjet, hvilket er rart, så tak
Tager den klassiske metroidvania-stil og kombinerer den med kontroller, der faktisk fungerer rigtig godt på mobilen. Flere mobilspil skal være sådan.
Dette spil er fantastisk! Metroidvanias er min jam, og dette spil er et af de bedste, jeg har spillet, på enhver platform. Hvis du har nogen interesse i at hoppe og/eller skyde i spil, kan du varmt anbefale, at du får denne. Især imponerende, da dette er designet til og spiller smukt på din telefon!
Fantastisk, sjovt spil, der ser smukt ud! Ærgerligt, at udviklerne ikke tilføjede understøttelse af et udskæringsområde på skærmen. Nu skal jeg lege med en kæmpe sort bjælke på grund af et lille kamerahul
Meget godt
Jeg hader pixelerede spil.
Jeg er sur nu. Belagt i 7 timer, og nu kan jeg ikke fortsætte efter at have nået Eldar City. Jeg har videobevis, spillet sidder nu for evigt fast i en sort skærm på den lagring, fordi jeg teleporterede til et bestemt telt, hvilket resulterede i, at jeg gik til en anden skærm. Super sur, og jeg tvivler på, at jeg vil prøve en ny save igen. Opdatering: Startede en ny lagring takket være Trials of Fear, og jeg tager den tilbage.Et fantastisk spil blev bare bedre end før, hvis ikke en af vest Metroidvanias.
masterclass i spildesign og udførelse selv på mobil
Dette er et rigtig sjovt spil!Niveaudesign er udfordrende, men spillerens avancement gør det nemt at følge med. Desværre er jeg kun nået halvvejs gennem Kunstnernes By, b/c bliver spillet ved med at fryse og lukke ud! Hjælp venligst! Jeg kunne virkelig godt lide at afslutte spillet!
Utroligt spil! Helt klart det værd. Pas på, spillet er svært, det huskede mig om celeste, både i udfordring og kvalitet. Dette er et af de spil, der er mere kunst end spil
Et af de bedste metroidvania mobilspil, jeg nogensinde har spillet
Dette kan være det bedste premium mobilspil, jeg nogensinde har spillet. Det unikke kontrolskema tager tid og øvelse at tilpasse sig, men fungerer overraskende godt til en mobilenhed, og miljøet/kampen er skabt til det, der er masser af udforskning, der skal udføres med dine evner, lydsporet er uhyggeligt og atmosfærisk, og pixlen kunst er enkel og charmerende. Hvis noget, ville jeg bare ønske, at hurtigrejsemenuen ville fremhæve de specifikke områder på kortet først, da navnene alene kan være svære at huske.
Jeg har ikke haft problemer indtil for nylig. Jeg fandt kisten med opgraderingen af hukommelsesskaftet, og siden jeg åbnede den kiste har jeg ikke været i stand til at affyre mine missiler. Som standard sigter mod at skyde og trykke på den anden side af skærmen, affyrer den nu en hukommelsesskaft i stedet for missilet. Er der en rettelse? Venligst hjælp, så jeg kan fortsætte med at spille dette smukke og udfordrende spil. Thx!! EDIT: Tak til udvikleren. for rettidigt svar. Anmeldelsen er opdateret. ELSKER og kan varmt anbefales!
Fantastisk metroidvania-spil med unikt gameplay og smuk grafik. Det er lidt kort, men i betragtning af prisen på mobilen og kvaliteten af spillet, vil jeg sige, at det er 100 % det værd, især med det nye indhold tilføjet gratis, som virkelig bidrager til oplevelsen. Fungerer fantastisk med en controller på en Chromebook (Pixelbook Go).
Fantastisk spil, det er tydeligvis designet til mobile enheder, og det kan ses. Bevægelse føles specielt godt selv med begrænsningerne af en touchskærm. Metroidvania er min yndlingsgenre, og jeg er så glad for, at jeg fandt en god en på min telefon
Dejligt spil, med et glat gameplay, smuk grafik og coll-spilmekanik!
Tormenta-chef halter. Det halter, og spillet er langsomt, når øjnene skyder projektiler. Jeg håber, at udviklere fikser dette snart.
fremragende spil
Elsker spillet udfordrende og sjovt. HVORDAN FADEN KOMMER JEG IND I PIONEERFACILITETEN? Fantastisk spil 10/10 👍
kølige bønner
Fantastisk spil, bestemt pengene værd, hvis du er til seje og udfordrende spil, er dette spil noget for dig.
Dark Souls møder kuglehelvede og metroidvania
Dette spil er sejt, spillede det i nogle timer og nåede så en evne, som jeg af en eller anden grund ikke kan bruge med min controller, jeg skal faktisk røre skærmen for at udføre det, ødelagde lidt oplevelsen og håber det bliver rettet fordi jeg vil afslutte dette spil.
Meget flot spil. Dejlig grafik og meget glad for dette spil ved hjælp af min 8bitdo SN30 Pro Plus Controller. Det føles som at spille et bærbart spil på min Samsung Galaxy S10E og Dex Station via Nintendo Switch-inspiration
Bare fantastisk 👍
Meget sjovt og det er meget spændende.
Fremragende metroidvania!
Lige nu indlæses spillet til en sort skærm på min Lg G8x på Android 10, men det er virkelig et unikt spil.
Et fremragende koncept, design og historie, alt sammen smukt implementeret. Hvis du kan lide spil i metroidvania-stil, så spil denne.
Kan ikke gemmes i skyen
Fantastisk spil. En af de bedste i denne genre, og den styrer endda godt på mobilen. Helt vildt!
Fantastisk spil, blev fristet til at prøve det for et stykke tid siden, men var ikke sikker på, om jeg ville komme videre med kontrolskemaet. Men nu er det på Play Pass, jeg har givet det en chance, og det fungerer fantastisk, jeg er over to timer inde, men det ser ud til, at jeg knap har ridset overfladen! Masser at udforske, efterhånden som du får nye evner.
Jeg ville ønske, det havde flere chefer...
Fantastiske. Bedste mobilspil jeg nogensinde har spillet.
Fremragende spil. Jeg har den på pc og nu Android. Et must-køb og fantastisk spil til repræsentation.
Fantastisk spil, men min gamepad virker ikke, da kun startknappen gør noget. Det ville være fantastisk, hvis du kunne omdanne knapper.
du kan ikke engang gå i dette spil. du bevæger dig rundt i spillet ved at trække dig selv over skærmen ved at bruge en slags krogmekanisme så irriterende. Jeg ville ønske, jeg kunne få mine penge tilbage.
Fantastisk!👍 Helt en anden type spil. Meget udfordrende!
Love Fantasy: Match & Stories புதிர் fut
Kan ikke spille offline. Kræver altid, at jeg har en internetforbindelse for at bekræfte dens licens.
Kontrollerne i dette spil er umulige.
Det er et forbandet godt spil ødelagt af dårlig kontrol. Hvis standardbrandmekanikeren ville lade hurtigere i stedet for at tage et halvt sekund til at aktivere energi, hvis affyringsevnen ville give mulighed for yderligere placering, og hvis det almindelige skud ville gå længere, ville det være ideelt. Jeg er ikke sikker på, om disse er bevidste designs, der er lavet for at give en udfordring, men de forårsager frustration, hindrer fremskridt og begrænser, hvad der burde være en fornøjelig oplevelse. Det er kun et spil, du kan tillade de ting, og det er stadig svært.
Kedeligt, kun spillet i 8 minutter, spild af penge
Dette var sådan et godt designet spil! Det er lige det rigtige niveau af udfordrende, og så sjovt!
Et par timer i, utroligt spil, perfekt til mobil
kontrollerne er forfærdelige.
Dette er i bund og grund et Metroidvania Souls-spil. Kontrollerne er ret gode til et mobilspil. Selvom bevægelsen i det væsentlige er sigte og flytte til dit mål, og ved at bevæge dig flyver du i en lige linje. Det har betydning for, hvordan du bevæger dig, og gør spillet ret taktisk i, hvordan du bevæger dig. Jeg blev først lidt tilbage ved dette, men det er intuitivt, og de får ikt til at fungere rigtig godt. Pixel-grafikken går ikke for langt ind i retroverdenen, så tingene springer ud af skærmen, som de burde. Det er faktisk udfordrende, men alt har en oplagt måde at håndtere det på. Kortet er virkelig flot, med typisk Metroid-stil oplåsninger og backtracing. Der er ingen gotchas med hensyn til priser/mikrotransaktioner. Helt ærligt ville jeg med glæde betale $10 for et spil som dette på Android. Det er et unikt bud på nogle få formater, udført med fantastisk musik og kunstnerisk stil.
Har brug for opdatering af flere færdigheder og mere gameplay. Tilføj venligst gem fremskridt, jeg hader at spille det fra begyndelsen, når jeg afinstallerer det. Venligst fyr gør det værd 20 dollar
Som programmeringsstuderende, besat af spiludvikling og (selvfølgelig) brasiliansk, siger jeg: Jeg elsker et spil!
Seneste opdateringer forårsager, at dette spil ikke kan spilles offline.. Pls have det rettet... Edit: Dev løste problemet..TQ